عاقلانه یا عاشقانه مسئله این است!

گاهی اوقات تحت تاثیر احساساتت هستی ولی اجباراً سعی میکنی منطقی رفتار کنی این جور مواقع بد نیست لااقل یکمی درددل کنی و احساساتتو یه جا بنویسی این جوری بهتره تا این که بریزی تو خودت شاید یه روزی این نوشته ها به درد خورد!!

عاقلانه یا عاشقانه مسئله این است!

گاهی اوقات تحت تاثیر احساساتت هستی ولی اجباراً سعی میکنی منطقی رفتار کنی این جور مواقع بد نیست لااقل یکمی درددل کنی و احساساتتو یه جا بنویسی این جوری بهتره تا این که بریزی تو خودت شاید یه روزی این نوشته ها به درد خورد!!

♥♥♥♥♥♥♥♥سلام ♥♥♥♥♥♥♥♥
خیلی خوشحالم که به این وبلاگ سر زدین^_^
راستش من دوست دارم در مورد عواطف و احساساتم و همچنین اتّفاقاتی که برام افتاده و ذهنمو مشغول کرده صحبت کنم و راز دلمو بگم امّا کسی رو ندارم که بتونم باهاش در این مورد حرفی بزنم یا اگرم بگم همشو که نمیتونم بگم با خودم گفتم کجا بهتر از این جا؟
امّیدوارم با دیدن وبلاگ و نوشته های من مشتاق بشین و بازم بهم سر بزنین : )
نظراتتون قطعا مایه ی دلگرمی منه


خدایا در توانم نیست که نیاز همگان را برآورده و آنان را خوشحال سازم
پس مهربانا از تو میخواهم که به کرمت بندگانت را از هر دغدغه ای آسوده کنی و گره از تمام مشکلاتشان بگشایی و با خشنودی آنان مرا نیز خشنود کنیツ

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مقدّمه

                 عشق و همبازی کودکی

سلام

میخوام یکمی از خودم و از کسی که قراره در موردش صحبت کنم بنویسم.

اوّل از خودم میگم

من در حال حاضر 20 و خرده ای سالمه

یه دختر مجرّدم و ساکن ایران

یه دختر مهربون، شوخ، صبور، حسّاس و احساساتی که همیشه سعی کرده عاقل و منطقی باشه.

بخش بزرگی از شخصیتم تحت تاثیر اعتقاداتمه و تقریبا مقیّد هستم و از بچّگی بخاطر شیرین زبونیام مورد علاقه خیلیا تو فامیل بودم و حالا هم بزرگ شدم و شخصیتم حالت مذهبی پیدا کرده و بیشتر مورد لطف و توجّه قرار گرفتم مخصوصا مورد لطف و عنایت نزدیکان علی.

 

حالا میخوام در مورد شخص مورد نظرم صحبت کنم.

یه پسر مجرّد ساکن خارج ایران

یکی دو سال از من بزرگتره

یه پسر مهربون، حسّاس، دلسوز و مغرور که برعکس باطنش ظاهر خشک و خشنی داره. اهل فداکاری نیست ولی تا جایی که خواسته های خودش نادیده گرفته نشه طبق خواسته ت عمل میکنه!

تو فامیل خیلیا دوسش دارن از جمله مادر و خواهرای خودم که ارادت خاصّی بهش دارن.کلا خانما خیلی دوسش دارن چون از نظر اونا پسر سر به زیر و چشم پاکیه.البته اون تضاهر میکنه از دخترا بدش میاد و همه هم باورشون شده به جز منالبته اینطور نیست که هیچ خانمی رو دوست نداشته باشه مثلا به مامان من که میگه خاله خیلی دوست دارم!!!

حالا نسبت ما چیه؟

فامیلیم

اون حاصل ازدواج پسرخاله و دخترخاله ی منه!

دیدارهامون به چه صورته؟

اگر خدا قسمت کنه هر سال تابستون

چه مدّت میمونن؟

تقریبا یه ماه میمونن 

تو این مدّت کجا میمونن؟

منزل خاله هام(مادربزرگهای ایشون)

چقدر با هم معاشرت داریم؟

شاید پیش نیاد همدیگه رو ببینیم اصلا

شاید هم چن روزی خونه ی خاله هام بمونم

 

ارتباطمون به چه صورته؟

از بچّگی تا 12سالگی صمیمانه بود و تا 14سالگی هم هنوز رابطه مون رسمی نبود ولی بعدا رابطه مون صرفا در حد سلام و احوالپرسی شد.

 

این یه مقدّمه ست برای شروع نوشتن تمام خاطراتمون

میخوام همه ی خاطراتمونو اینجا بنویسم برای همین خواستم یه چیزایی رو اوّل بگم که یه ذهنیّتی ایجاد شه تا بقیّه شم بنویسم

میخوام همه رو یه جا داشته باشم.

 

 

  • دختر عاشق
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • دختر عاشق
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • دختر عاشق